Rmysaemir bende kullanıyorum. Aptamille başlamıştık son zamanlar gaz yapmaya başladığında hippe geçtik. Gaz problemimiz kalmadı şükür ama bence benim fikrim aptamil kadar kilo yapmıyor hipp, illaki alıyor ama 700 800 gr aralığında aylık. Aptamille 1 kilo üstü alıyordu ayda. Ynedde gaz için çok memnunum o yüzden devam ediyoruz. Her bebiş farklıdır tabi.