kızlar güzellik merkezinden lazer zayıflama ve cilt bakımı almıştım lazer ile zayıflamanın ödemesi bitti ama seansları daha var cilt bakımı da az kaldı ödemesi lazerde bir kaç yerimi yaktıkları be ıpl cihazları olduğu için devam etmedim şikayet edicem tüketici haklarına kazanır mıyım ? hala kalan ödeme için arıyolar cildim desen öncekinden daha kötü oldu resimleri var çektim bir de sözleşmede olmayan gününde ödeme yapmadığım için mesela 10undaydı 20sinde falan yaptım onlar yüzde 2.5 faiz koymuşlar pakete resmen dolandırıcılık sözleşmede yok çünkü