Arkadaşlar 2 gün önce normal doğum yaptım bugün farkettik ki bebeğim sağ kolunu hep hareket ettirirken sol kolu hep yerde duruyor ama eline parmağını koyunca sıkıyor hissiz değil. Hemen acile götürdük röntgen çekildi ortopedi doktoru geldi ve kötü bisey olabileceğini sinirlerden falan kaynaklı takip etmemizi bir hafta içinde geçmezse üniversiteye sevk edeceğini söyledi çok ağladım kimileride normal doğum kaynakli zedelenme olabilir yada anne karnında elini çok kullanmamış olabilir falan diyo düzelir diyolar çok korkuyorum bilgisi olan var mı