Merhaba arkadaşlar pazartesi nasipse ise başlayacağım iş home office ama öncesinde bir eğitim süresi olacak şirketten çok ani olduğu için bugün süt sagmaya başladım bebeğim 6 aylık 1 öğünde kaç ml süt içer ve sizce ben yokken biberonla içerse meme reddi yapar mı günde iki kere falan çünkü kaşık biberonla çok zor oluyor sevmiyor teşekkür ederim şimdiden ☺️🙏