minigim_35 2 buçuk yaşında çocuğum. Gece 2-3 e kadar uyumuyor. Sabah da geç kalkıyor. Düzeltemedim bir türlü uyku düzenini. Çok sinirleniyorum artık. Ne yapsam yarar uyku ilacı falan mı versem sizce ?
Zolizo minigim_35 sabah 7.00 de uyandırıp öğlen 12.30-13.00 gibi 1.5 saat kadar uyutun. Bir de böyle deneseniz? Güne erken başlamadığı için uyumaması normal. :(
Alpitom minigim_35 iki buçuk yaşında yahu ne uyku ilacı ? Bir kaç gün erken kaldırın gündüz az uyutun ya da hiç uyutmayın tamam. İlaç milaç gerek yok sakın ha😕