Bebeğim bugün 7 aylık 2 gündür sürekli alttan gaz çıkartıyor ama fazla fazla ve çok ağlıyor huzursuzda. Ek gıdaya başladık dün yogurt vermiştim daha öncede verdim ama gaz yapmamıştı neden bu kadar gaz çıkartıyor acaba bi de baya sesli kaka durumu normal . Bir de dişleri kaşınıyor hangisinden huzursuz anlayamıyorum.