bahar95 evet biliyorum canım daha çok küçük ama sütüm az zaten yetmiyor mama da veriyorum yanında onu da biberon tutmuyor ne yaptıysam almadı kaşıkla veriyorum çok zor oluyor oda. İki göğsümü doluyken sağdım 60cc kadar çıktı. Emerken bide aç olduğu zaman bırakıp ağlıyor sürekli Süt gelmediği için. Uykusuzluktan dinlenemiyorum bile çok yoruldum yorgunluktan da sütüm olmuyor. Böyle arada uyusa 1,2 saat emmese Süt birikir ama yok emzirmedigim zaman ağlıyor 1 saat içerisinde sayıyorum artık 5 defa felan emziriyorum en az memeyi vermezsem morarıyir artık ağlamaktan