sarmaliklahana Birmom Yeğenşm mayıs 31 de 9 yasına girecek onunda öyle 🥴 Hormonlu bacım şimdikiler ben cok görmüyorum 😄🤷
Utkucan Birmom erken ergenlik olabilir doktora gidin yediklerimizden kaynaklı şimdiki çocuklarda bu sorun var doktorlar geciktiriyor ergenliği
minderbob Birmom ergenlik yaşı eskiden 13-15 arasıyken günümüzde 9 a kadar düştü malesef. Siz mutlaka doktora götürün. Hormonlarına baktırın.
sarmaliklahana Birmom Yaaa evet öyle oluyor benım yegenım ama yanımızda büyüdü bende cok tuaf oluyorum öyle görünce 🤭🥰
arslaninannesi98 Bi erken geldi acıma falan varmı acaba ilk zamanlar ağrı oluyordu ama artık hormonlar vs illaki erken yaşta oluyordur ergenlik artık
arslaninannesi98 Birmom bence doktora götürün en azından doktorun söyledikleri içinizi rahatlatacaktır
Burcu0861 Erken ergenlik ve aşıları var koltuk altına bi bak birde özel bölgesine ona göre bi doktora başvur canim arladasimin kizi aşı oluyor
2papatya Birmom lise 1 de adet olmuştum ben yani kendi dönemimden pay biçersek erken gibi geldi 🤔🤔 bi gidin belki hormonlarla alakalı bi yükselme olmuştur bilemedim
sarilokumumm Birmom erken bence kuzenimin kızında oldu endokrin e götürdüler ve erken olduğu söylendi durdurmak için iğne ya da ilaç tarzı bişey verdiler sanırım 6 ayda bir kontrole gidiyorlar bence bir doktora götürün