Esincan bende yıllardır kilo almaya calısıyorum ama tam tersi ne kadar cok yersem yiyeyim alamıyorum. Dogum yap alırsın dediler dogumdan hemen sonra eski halime döndüm 2 dogum sezeryan oldu sezeryan göbegi gitmez dediler o da eridi gitti. Halbuki benim yedigim yemegi baskası yese obez olur bir oturuşta 1 ekmek bitiririm yani öyle diyeyim