Basak2811 Kızlar merhaba bebeğimin pipisinin ucunda kızarıklık var acaba neden olmuştur sizinde başınıza geldi mi böyle bişey bebeğim 10 aylık
Teemo07 Basak2811 arada oglumun da oluyor. Acaba cok mu ıslak bezin içinde kaldığından oluyor diye düşünüyorum. Benimki de 10 aylık.
Basak2811 Teemo07 valla annemle babamda öyle dedi bezini gün içinde alıyorum sadece geceleri almıyorum
Teemo07 Basak2811 bende geceleri değiştirmiyordum ama sızdırma yapmaya başladı. Gece 1 kez değiştiriyorum mecbur.