Esmer902 hastaneden çıkmadan önce nasıl bilgilendirme yapmazlar anlamiyorum ya . Daha yeni doğum yapmış ve yeni annesiniz herturlu bilgiyi vermeleri gerekiyor .
Bakim spreyleri var temizlemek için bize doktor önermişti göbek bağı dusene kadar kullan diye bizimki zaten 3.gün düşmüştü. Takip edin kuru tutun ve bez oraya deyip tahriş etmesin katlayın bezi göbek bağına değmesin. Akıntı kötü koku vs yoksa takipte kalın ama içiniz rahat etmiyorsa doktorunuza danışın isterseniz . Bu arada hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah