Arkadaşlar yardım edin lütfen sütüm yetmiyor diye mama takviyesine başladık mamayla kilo alımı iyileşti ama bu seferde biberon yüzünden mama reddi yaşıyoruz 2 aydır ayakta zıplaya emziriyordum ama bi haftadır onlar da sökmüyor boon kaşık biberon aldım onunla da mamayı biberonla içtiğinin yarısını bile içemiyor çoğunu da döküyor hem anne sütü hem mamayla besleyenler anneler yalvarıyorum bi akıl verin bebeğim sadece anne sütü versem aç kalıyor mama versem beni emmiyor ne yapacağımı şaşırdım hergün ağlar oldum😭