Merhaba arkadaşlar 50 günlük bir bebeğim var burada çok aktif olamıyorum konuları kaçırıyor olabilirim..merak ediyorum bebeklerinizin gelişimi nasıl kaç saat arayla emiyor ve günde kaç saat uyuyorlar uyanık olduğu zamanlar da neler yapıyorsunuz yanlış birşey yapmamak için sizinde fikirlerinizi almak istedim şimdiden çok teşekkürler….Bu arada benim kız 3 defa emiyor gazlı bir bebek bazen güzel uyuyor bazen hiç uyumuyor malesef….