Esranur20 Merhabalar anneler 4 aylık taze anneyim şimdiye kadar reglim düzenliydi fakat bu ay gelmedi bu normal mi yoksa korkmalı mıyım😱🥺
Basak2811 Esranur20 gayet normal canım benimde öyle olmuştu çok şükür sonradan düzeldi. Doğumdan sonra adet düzensizliği olabiliyor . Devam ederse bı doktora gitmekte fayda var
Esranur20 Basak2811 6 gün gecikti bebeğim bu kadar küçükken acaba ikinci gebelik mi diye korkmadım değil yani
motheroftwochildren Dogumdan 4 ay sonra oldum iki ay gecti olmadim ne stres yaşadım test falan yaptim çok şükür negatif bu ay oldumda İcim rahatladı.