Canım psikolojik bir uyku bozukluğu, bendede var aynisi. Kafaya bişey takp cok yorulunca nüksediyor. Stresten olabildiğince uzak durmalısın. Bide gün içinde hafif egzersiz yavaş tempolu yürüyüs temiz hava iyi geliyor. Kriz tutunca yataktan kalk hemen ayaklarını soğuk suyla yıka ya da eğile falan zor olursa bi şişeyi buzdolabinda bulundur sprey şişesi. Ayaklarına bacaklarına sık. Serinleyince çok iyi geliyor. Ben öyle yapıyorum sonra rahatlayıp uyuyorum