blue5 eşim doktor, ben her 6 ayda bir falan keratin bakım kalıcı fön yapıyorum kendim, kuaförlere yaptıra yaptıra öğrendim, neyse eşime dedim yapsam balkonda çocuğa sıkıntı olmaz, bebeğim 3 aylık. Keratin de kullanılan ilaç saçta kokuyor o koku havada partiküller halinde oluyormus çocuğu kucağın omzuna aldığında çocuk bu kokuyu alıyor o kanserojen zehirli partikül çocuğun ciğerine yapışıyormuş. Bunu duyunca vazgeçtim tabi. Arada düzleştirici kullanıyorum çoğunlukla da anne topuzuyla geziyorum fırsat olmuyor kuzudan koşturmadan