Merhaba, bir sürü markanın diş kaşıyıcısını denedik oğlum sevmemişti.Oioi çok övülmüş ama kalın geldi ağzına.E bebek bir ürün çıkarmış fil, ucu var emzik gibi ama diş kaşıyıcı.Eliyle kavraması da kolay.Tasarımı güzel yani.Benim bebeğim sevdi sonunda birini.Arayanlara duyrulur 🌸