g_izemm38 benimde ilk 1,2 ay sağ göğsümü tutmuyordu o yüzden o göğsümde Süt daha az sonra herzaman açken ilk o göğsümü verdim aç olunca mecbur tutuyordu birazda sallayın kucağınızda o memeyi verirken tutar belki öyle öyle alıştı biraz benimki. Ona alışınca bu sefer de solu tutmamaya başladı her seferinde inatla verdim şimdi ikisini de alıyor çok şükür 4 aylık oldu