Kizlar ek gıdaya geçtim sayilir 4bucuk 5 aylıkken falan az az tattirdim . Bu aralar yumurta sarısı veriyorum sadece arada meyve yoğurt falan. Geceleri gaz sancisi gibi ağlıyor ayaklarını itiyor gaz olur mu bu aylarda ya da yemeye başladı djye mi böyle. Böyle olan varmi ya deliricem hic uyku yok . Uykusu var ama uyuyamıyor kuzum ya