AdenHavva Sezeryandan sonra göbeğim kaldı. Aslında kilo olarak normal sınırlarımdayım hala ama bölgesel kilom var. Göbeğinizi nasıl erittiniz ☺️
Busra_33 AdenHavva Normal doğumda yapsanız , sezeryan da olsanız o göbek kalıyor. Göğüsler sarkıyor, ben ameliyattan çıkıp o yatağa yatırdılar ya…. Dünyam başıma yıkıldı o göbeği görünce. Silikon ve göbek gerdirme düşünüyorum.