Tugba06 Neler gözlemlediniz? Ne gibi değişimler oldu bebekleriniz de? Uyku rutinleri bozuldu mu? bozulduysa atak haftası sonrası normale döndü mü? Paylaşır mısınız?
Fatosss11 Tugba06 valla her ay başka birşey çıkıyor benim kızımda durup dururken ağlıyor du hep kucak istiyordu 5 aylık oldu şimdide atak haftası anlıcan her ay başka bırşey cıkıyor uykusu oldugu halde uyuyamıyorlar sonra sinirli oluyorlar ve bu annler için çok zor hepimizin yardımcısı olsun vallaa
Tuggs Benimkide şu an o dönemde ağlama krizleriyle uykuya dalıyor bu leveli geçen annelerin üzülmeyin düzeliyor demesini bekliyorum 😅
Eylblz Uyku duzenimiz yok denilecek kadar azaldı. Surekli ağlıyor. Asla oyalayamiyorum herseyden sıkılıyor. Aglayarak her istedigini yaptırmaya alıştı. Bazen düşünüyorum nasıl 3 aylık bir bebek sanırsın 3 yaşında 🙈çökmûs durumdayım