Kızlar kızım2 ay 20 günlük kafa şekil bozukluğu var sağ taraf sol taraftan daha şiş yani sol taraf daha içerde alın olarak dr anne karnın da hep sol tarafına yatmış dedi sol taraf gelişmemiş dedi eğer 3 ayına kadar düzelmezse ameliyat olması gerekiyor dedi tabi şuan ilk doğduğu güne nazaran daha iyi ama dün bıngıldağının kapandığını da öğrendim çok korkuyorum ameliyat olmasından çünkü benim kızım erken doğdu 37 hafta doğdu 2700 doğdu şuan 4.320 kg bakımından da biraz ağır gidiyo meme + mama olarak besleniyor bu durumu yaşayanlar var mı ? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum