Mihribanpir canım ben de sezaryen doğum yaptım ilk haftalar kanamam yoğun geliyordu sonra azaldı birkaç gün hiç gelmediği olmuştu sonra tekrar başlamıştı. Ve 39. Günümde adetim başladı nasıl farkettin dersen sancılı ve düzenli kanamam oluyordu lohusadaki gibi değildi. daha bugün azaldı 5. Günüm olcak bugün biter. lohusa kanamam da bitti muhtemelen çünkü adet gördüm. Senin de adet değilse de biraz uzaması normal olabilir merak etme. bazı insanların 50 günde biterms.
Doktorum emzirme döneminde düzensizlik olur demişti
Ben emzirdigim için daha geç adet olurum saniyordum ama başladı işte