Selam kızlar. Bebeğim 18 aylık oldu. Kendi başına oyun oynamayı pek sevmiyor. Siz nasıl alıştırdınız. Devamlı etkinlik yapabiliyor musunuz? Ben bazen deniyorum etkinlik yapmayı seviyor aslında ama coğu zaman da cabuk sıkılıyor. İnstagramda etkinlik yapan anneler var görüyorum çok özeniyorum araslaogreniyorum diye bi sayfa var oradan bazı seyleri deniyorum ama çok da zor yaptıkları. Sizin önerileriniz var mı? Siz nasıl etkinlik yapıyosunuz ya da yapıyo musunuz?