Yelekciseda İyi akşamlar kızlar yakın bir arkadaşımın kızının 1 yaş doğum günü var . Ben hediye konusunda kararsız kaldım sizden yardım istiyorum . Yani hatıra kalıcı bişey olsun diye düşündüm farklı değişik fikri olanlar yazarsa çok sevinirim
Gizoooo Yelekciseda arkadaşıma ben açık açık sordum ne lazımsa onu alayım dedim öyle aldım. Adına kitap yaptırabilirsiniz hatıra kalır
Yelekciseda Gizoooo nasıl oluyor ? Ya bende düşündüm ama sonra benim beğenin de var böyle sonra çok o topa girmek istemedim