Canim benim , öncelikle her annenin bebegine sütü yeter bunu hic aklindan vcikarma. Gögüsler bir süre sonra terbiye olur ve ilk zamanki kadar sert olmazlar , bebegin ihtiyaci kadar süt salgilarlar. Iki gogus her zaman boyut olarak birbirinden farkli olur. Süt hormonlarla calisir eger inanirsan sütünün yettigine , olduguna fazlasiyla yeterli gelir. Ne zaman acaba yetmiyor mu gelmiyormu stresini yasarsan sütün azalir. Bol bol emzir emdikce artar . Bi gogsunu reddetmeye baslarsa ayakta gezerek emzir yatarak emzir , birakmamasini sagla ki süt kesilmesin. Ve bol bol dinlen vakit buldukca