Theanaaa Kizlar doğumdan 3 ay geçti önceden gobegi olan birisi asla degildim suan sadece karin bolgemse çok kotu catlak izleri var geçirebilen önerisi olan var mi?
TosbikAnnesiiiii Theanaaa geçenlerde annelerden biride böyle bir post açmıştı annişlerden biri kantaron yağı sürdüm geçti demişti geceleri uyurken bende aldım inşallah faydası olur sen de kullan istersen canm
MinnakPanda Burda biri yazmıştı. Banyoda çatlak olan yerleri biraz acıtarak kesele. Banyodan sonra da e vitamini sür. Geçiyormuş 👍