İyi geceler kızlar biraz uzun olabilir anlaşılır olsun diye detaylı yazacağım. Bebeğim 9 aylık şuan. 6 aylıkken yani 2021 Kasım ayının 3ünde adet oldum bir gün sonra yani Kasım ayının 5inde 3 aylık iğne yaptırdım sağlık ocağından adetinin ikinci günü gel demişlerdi. Neyse yaptırdım o ay ful kanama gördüm hiç kesilmedi hatta burada post açmıştım ignenin etkisi olabilir denmişti. Aralık ayının başında doktora gittim bana kanamayı kesmesi için progestan verdi kullandım baya azaldı lekelenme olarak devam etti 1 ayda öyle sürdü Ocak ayının ortalarında tamamen bitti. Hemşire bana ocağın 27sinde tekrar gel ikinci iğne için demişti ama ben gitmedim cnkü yaptirmama kararı almıştım iğne yaptırmış olmama rağmen geri çekilme yöntemi ile korunduk. Suanki duruma gelecek olursam 1 haftadır bel ve ara ara kasık ağrım oluyor adet olacakmis gibi bugünde kahverengi lekelenme var yine merak ettiğim iğnenin koruma etkisi tam 3 ay mı sürüyor ve bidaha yaptırmadıgim için acaba hamile kalmış olabilirmiyim yada bu lekelenme neden olur bilgisi olanlar yazabilirse çok sevinirim okuyanada teşekkür ederim 🌸