gulenadam 2-3 gün sürdü.. bu süreçte ateşi 37 derecenin altına düşmedi.. sürekli huzursuzdu..ağzını kilitledi ek gıda almak istemedi.. sürekli emmek istedi.. eline dolaptan aldığım havucu soyup verdim.. dişliği buzluktan çıkarıp verdim.. çok şükür bir kaç gündür rahatız ama elinden havuç eksik olmuyor.. geç çıkan diş daha sağlam olur derler.. içinizi ferah tutun güzel anne 🌸