amansallagitsin Arkadaslar 3 aylik bebegim var ama memede en fazla 15 saniye duruyor dogru duzgun emmiyor neden boyle ne yapmam lasim basiniza geldi mi bole bi durum yasadiniz mi
Mavis34 amansallagitsin burnu tıkalı olabilir gazi olabilir tikaniyordir ara verip pat pat yapıp gaz çıkarttırıp tekrar emdirin
3anneelif amansallagitsin meme reddi oluyor üçüncü ayda o olabilir benimki üç ay yirmi günlük şuan onu yaşıyoruz geceden geceye emiyor mama veriyorum gündğz
3anneelif amansallagitsin o ayda genelde hepsinde oluyor ben günde bir mama veriyordum biberona bağladım ama bence alakası ypk çünkü hiç vermeyenlerde de oluyormuş
Efemom42 Bende yaşamıştım, emzirme saatini kaç saatte bir yapıyorsunuz, 2 saatte birse erkenmiş doktorum söyledi 3 saatte bir emzirmeyi deneyin, benim bebeğim ağlayıp emmiyordu bu şekilde emmeye başladı. Artık büyüdüğü için 2 saatte emmek istemiyorlarmış
amansallagitsin Efemom42 saat tutmuyorum cok az emdigi icin surekli vermeye calisiyorum istemedigi zamanlar oluyor zorlamiyorum ama uzun sure emmesi hic yok saniyelik kaliyor