gulenadam bende bebeğimi aynı reflü yatağında yatırdım reflüyü yoksa sadece kusma için ve baş şekli için yatırdıysanız daha önceleri bence bırakmaya çalışın çünkü biraz zor bırakılıyor bende 4cu ayında bıraktım çünkü düştü nasıl böyle bişey geldi başıma bilmiyorum ama oldu yani aman çok dikkat dönmüyor sırt üstü yatıyor diye yatağa koyup bırakıp gitmeyin öncelikle. Birde doktoruyla konulun bence 6 aylık bebek dönmesş lazım sürekli karın kasları güçlenmez yüz üstü yatmadığı için ve dönmediği için sıkıntı yapmayın sakın ben kendimden söylemem gerekirse kıyaslamak için değil asla sizi üzmek için de değil yani sürekli dönüyor uyurken de uyanıkkende ve elleriyle kendini kaldırıyor yüz üstüyken Allah korusun emeklemesi geç olabilir güçlenmesini için