ElizanNisa 3 ay 16 günluk bebeğim var 3. Sezeryan doğumu yaptım ve karnım hala aynı duruyor.Dogum sonrası ödem nasıl attınız çok üzülüyorum bu duruma iki doğum ard arda oldu benim smdi karnımla basım dertte