
kızlar oto koltuğumuz yok kızım 8 aylık 8 kilo 15 saat yol gideceğiz hataya yarın 🙄ablamın bu koltuk bunda da bebek için iç pedi yok yol üzerinden alacağız da sabah e bebekte istediğim koştuk 6 bin liraydı maaş yatınca alırız dedik şuan alamayız onu şuan bunla hataya gitsem nasıl olur bilmiyorum toplu bi bebek aslında masraf da etmek istemiyorum eksiye girmek istemiyorum da uygun olur mu sizce bu şekilde oturması