Selamlar 19 aylık kızım var çarşamba günü arkadaşım ve kızı bize geldi cuma günü yani dün rahatsızlanmş arkadaşım test vermiş pozitifmiş 🤦🏼♀️ Kızımda bu sabah ateşlendi ateşi 37,6 - 38,0 arası yükseldi calpol dolven dönüşümlü verdim düşürüyor ama 3-4 saate tekrar yükseliyor üşütmüşte olabilir azılarıda çıkıyo olabilir ama korkuyorm ya covid geçtiyse diye bende hiç bir sorun ve belirti yok kızımdada tek tük öksürük hafif burun akıntısı ve ateş var ishal yok sizce covidmidir çok halsizdi akşam istğ şuan uyuyor yarn doktora götüreceğim ama çok korkuyorum yardım edin😫