gage Kizlar anne sütünü dondurucudan dün buz dolabının kapağına koydum.Bugun bebeğime verebilir miyim simdi? Bir de çözünmüş sütü nasıl isitabilirim acaba? Kaynatilmayacak ama sıcak suda mi bekletmeliyim?Derecesi vs nasıl ayarlanıyor?
Deletedmom0099 gage evet eridiyse verebilirsiniz sütü biberona koyun kaynar suya oturtun, bileğinizi yakmayacak ısıda olunca içirebilirsiniz içmediği kısmı 1 saat içinde dökmelisiniz tekrar ısıtılmıyor
Okuroya Benmari usulü ısıtma tekniğini kullanın sıcaklığını da zaten bileğinize döküp ayarlayabilirsiniz yakmayacak şekilde olması gerek afiyet olsun 🌼