neslihanyildiz Hanımlar 2 ay 24 günlük kızım uykusu şükür iyi gece 12 de yatsa( mama verirsem 90cc) sabah 5-6 ya kadar uyanmaz ben hala uyandırıyorum 4 saati pek geçirmemeye çalışıyorum yoksa bırakıp uyusa mı siz neler yaptınız? Meme ve mama veriyorum.
Deletedmom_61 neslihanyildiz bebeğiniz büyümüş aslında acıkınca zaten kendi uyanıyor dur muhtemelen uyandırmayın
gunesimm11 neslihanyildiz canım bence uyandırma yoksa hep öyle alışır bırak o ne zaman acıkırsa kalkar zaten benim oğlanda mesela seninkiyle aynı hemen hemen iki saate bir kalkıyor sadece meme verdiğim için
Egelim Hayır uyandırmayın bence, yani 3 aylık bir bebek için 5-6 saat kesintisiz uyku gayet normal. Beslenme kadar uyku kalitesi de gelişimlerinde önemli rol oynuyor.
neslihanyildiz gunesimm11 meme verdigimde benimkide erken uyanıyor ama artık uykuya ihtiyacım var vücudum iflas etmek üzere bende böyle yapıyorum.
prensinveannesininguncesi neslihanyildiz ben çok uyandırdım aç kalmasın hem emziriyordum hem mama veriyordum doktorum uyandırma demesine rağmen dinlemedim (gece süt çok gelir diye ) şu an 15 aylık uyku düzeni hiç ama hiç yok
srkck000 neslihanyildiz uyandırmanıza gerek yok artık, yenidoğan dönemini geçmiş artık kendisi kalkacaktır
neslihanyildiz gunesimm11 valla ben meme verecegim diye perişan oldum sütüm artsın diye saat başı emzirdim artık vücut olarak bitmiş durumdayım saldım artık 😀size karışmak istemem nasıl yapmak isterseniz. Benimki biberonada alıştı arada memeyi almak istemiyor bende bazen zorlamıyorum
Kutudakikedi neslihanyildiz uyandırmana gerek yok bence artık canım büyümüş acıkınca kendi uyanır zaten. Beslenme kadar uyku düzeni de gelişim açısından çok çok önemli. Maşallah kesintisiz 5,6 saat uyuması o aylar için çok iyi. Bırak uyusun.
gunesimm11 neslihanyildiz 1 aylık aşısında baktırdık en son 5.400 dü o zaman 2 ay aşısına bi kaç gün kaldı
Cansu4401 neslihanyildiz bı fikrim yok ama ben sadece mama veriyorum kızım üç aylık gece mutlaka iki kerede olsa mama yedririm ama kızım asla uyanmaz yerken uyuyo uyanmiyo sen öyle denedinmi ben hiç uyandrma çabasına girmiyrm ama doktorum gece beslnmesinin önemli olduğunu söylemişti bu dönemlerde çünkü zamanla kilo alımları azalacak zatenn
neslihanyildiz Cansu4401 ben zorla uyandırıp veriyorum çünkü uyurken genzine kaçar diye korkuyorum çünkü ilk baştan beri genzine kaçıran bi bebekti. Emerken bile kaçıyor
Birdunyabircennetannesi neslihanyildiz Uyku kalitesini dusurursun canım sarılık riski yoksa uyandırma
11Hilal11 neslihanyildiz ben o aylarda doktora götürdüğümde 8 saate kadar uyuyabilir cocuk uykuda büyür acikinca kendi uyanır zaten sen kaldirma demişti su an 7 aylik hala doktorun dedigi gibi uyandirmiyorum acikinca kalkiyor kendisi
11Hilal11 neslihanyildiz o kadar uyumuyorlar zaten emin olun benim ki 5 saat dedimi kalkar hemen aciktigi icin ama 8 saate kadar normal demisti doktorumuz. Ben sikinti yaşamadım hep alarm kurup yatardim cogu zaman duymazdim bu seferde sucluluk duygusu icinse kalirdim simdi kendisi kurulu saat gibi 12 de yatar sabah 5 dedi mi acikip uyanir 😀