Nessli Dün regl oldum dünde çok ağrıyordu bugünde çok agriidi öğlen hap attım parol 45dk sonra ağrısı geçti. Akşam tekrar başladı ağrım ve dayanamıyorum parol attım hala geçmedi kivranmaktan duramıyorum ne yapabilirimmmmm
irva Nessli Ayaklarının altına sıcak su torbası koy.Çok dayanamazsan gidip serum taktır canım.Çok geçmiş olsun.Üşütmüşsen ondan çok ağrın vardır.
Mimozacicegim Nessli Tek tavsiyem, kekik çayı demle çok iyi geliyor rahatlatıyor ağrıyı dindiriyor gevşetiyor. 1 fincan kaynamış suya 1 tatlı kaşığı kekik at 5 dakika bekle, iç şifa olsun
Asli123 Nessli civanpercemi diye bir bitki var. Adet gunlerınızden birkaç gun önce başlayın içmeye ciddi anlamda azaltıyor hatta hiç acımıyor bile diyebilirim
Beyzaaablg Benimde gebeliğimden önce öyleydi çalışıyorduö üstelik çok sıkıntılıydım . Sonra her gün papatya çayı demleyip içtim ama aksatmadan azaldı bayaaa deneyin isterseniz
Gulsahkyc61 Nessli bu kadar ağrının altında bir neden vardır bence bir doktora görünün genelde kistler bu kadar ağrı yapar normal değil geçmiş olsun
Nessli Rizeli53 üşüttüm galiba gerçi her ay böyle de parol geçirmeyince bı endislenmistim çok şükür geçirdi artık
Nurrrsss Nessli güya doğumdan sonra hafif geçer dediler daha beterim sanki rahmimi söküp alıyorlar bayılasım geliyor şuan son günündeyim hala agrım var fazlasıyla da kanama sıcak su torbasından başka bişey geçirmiyor
Meg Nessli ponstan forte diye bi ağrı kesici var hem kanamayı kesmiyor hemde ağrıyı dindiriyor, baş ağrısında falan da baya iyi tavsiye ederim 👍🏻
Beyzaaablg Nessli olabilir başlayın deyeneyin derim düzenli olarak içtiğinizde farkı görebilirsiniz. Ama aktardan kurutulmuş alın sallamalar etki göstermiyor o kadar şimdiden geçmiş olsun ❤️🩹