Bizimde uzayan sarılık oldu anne sütü sarılığı bol bol emzirdim ama çünkü o bilirubini ancak idrarla dışkıyla atıyor vücuttan bebeğin iyi beslenmesi gerekiyor ama biraz mama ile destekleyin derim benim doktorum sütün yeterli demişti ama daha yenidoğan bebek ne kadar yeterli olsada sağıp kaşık biberonla vermek hatta yine bir iki öğün formül mama kaşık biberonla vermek gerekir deneyin inşaallah düşüşe geçecek, eninde sonunda geçiyor kendinizi hiç yıpratmayın. Allah başka dert vermesin.