Ozooo benim oğlumda 17 aylıktı kolu kırıldığında düştü bileği 2 yerinden kırıldı ama şükür ki 2 haftada düzeldi, eczanelerde multivitaminli jelibonlar var her gün ondan yedirin. İçeriğindeki jelatin kırığın daha hzlı onarılmasını sağlıyor ayrıca kemik suyu içirin bol bol çorba yapın makarna bile yapsanız kemik suyundan yapın çabucak toparlar inşallah 🙏