Avci-1 Ah çok teşekkür ederim hemen haftaya alıp gideceğim yani daha önce de başka tür ameliyatlar oldum 3 aya beyaz iz kaldı ama bu geçmedi hala kabarık olunca bende normal olmadığını düşünüp siz tecrübeli annelere sormak istedim çok teşekkür ederim 🙏🏻