Kızım 2 ay 10 günlük nerdeyse 1 aydır meme reddi yaşıyorum 2.ay atağındandır dedim ama geçmedi emmek istemiyo emziği direk alıyo. Çok zor emziriyorum bu yüzden bezleri çok dolu değil, bu ay 500 gr almış. Nasıl bıraktırabilirim emziği bilen var mı? Özellikle uyuyacağı zaman çok istiyo