Elifinannesi33 Nursemommmm aynı benimde canım zeytinyağı sur ovala boğazını sonra yazmayla sar ben öyle yapıyorum ise yariyo
Nursemommmm Elifinannesi33 deniyim inşallah. Taze zencefilli limon karıştırdım bakalım onu içeceğim birde
Elifinannesi33 Nursemommmm canım benimde aynı senin gbi boğazım agryo sesim gitti ateşim var burnum akiyo ama eklem ağrısı falan yok Corona olabilirsin diyolar ama kendimi corono hissetmiyorum diğer belirtiler yok
Nursemommmm Elifinannesi33 ateşim yok burun akıntısı da yok bende inşallah olmazda. Anneler hasta olunca evde sistem çöküyo 😱☹️🤧