Sevgisemira 4 ay bitti bugün ama oglum doymuyor gibime geliyor cevremdeki herkes en azindan aksam yatmadab pirinc unlu mama yapip kasikla yedirmemi soyluyor biberonla verirsem beni birakirmis ben vermslimiyim bir sikinti olur mu daha once erken baslayab var mi?
Mjd1 Sevgisemira neye göre doymuyor kanısına vardınız ? Allah askına bırakın şu etraftaki insanları onlar hep konuşur bana da neler söylediler ben doktoruma göre ilerledim
Saafie Sevgisemira Kaşık mama var 4. Aydan itibaren onlar olabilir ama devam sütünü kaşık biberonla verebilirsn
Avci-1 Sevgisemira bence kaşık mama için erken daha 4 aylık. Ve sizi doymuyor kanısına varmanıza iten nedir?
Deryaderinasel Sevgisemira herkes birşey söyler böyle işte doktoruna danış o sana şunlarla başla diye öneri verir zaten kimseye bakma
Beyzaaablg Bence de önce doktorunuz ile görüşün kilo boy takibine bakıp doyup doymadığına net karar verebilirsiniz ondan sonra gerekli ise başlarsınız. .. bu dönemlerde akıl veren çoookkk olur bende neler duydum nelerr her denileni yaparsak işimiz/işiniz var
Deryaderinasel Sevgisemira kaşık maması var canım gece olanı al yatmadan 2 saat önce yedir gece de fazla kalkmaz benim kızım 8 aylık hala gece mamasj yediririm
Tarana Sevgisemira Benim oglum 6,5ay sadece meme emdi.Doktorum asla mama ve ya diger seyleri verme dedi.Sutun yetiyor sen merak etme dedi.6,5aydan sonra ek gida ve meme.ta 2yasina kadar.oyle.gittik
Theanaaa Sevgisemira siz cevreyi bosverin aylij gelisimi iyiyse bebis huzurlu uyuyosa doyuyodur cisli bez vs iyiyse ama doktorunun ne dedigi en onemlisi ve doğrusu. Bebeginiz icin en iyisini siz bilirsiniz çevre degil