Merhabalar bir haftadır sütümde azalma olduğunu farkettim bebeğim denediğim mamaları da içmedi hastaneyi aradım bir gelin bakalm dediler gittim ve doktor bana sütüm ile ilgili kadın doğuma gitmem gerektiğini söyledi süt azlığı ile ilgili kadın doğum doktoruna giden oldumu merak ettim