Bebeğim 6 aylık doğduğunda baby plusın anne yanı olan sallanır küçük beşiğini kullanmıştım. Sallanması çok pratik. Bebeğim içinde sevibebenin reflü yatağında yatıyor. Artık beşiğine sığmıyor aslında sığıyor ama bazen kayınca ayakları beşiğe değiyor. Eşimde kızıyor büyük beşğine alalım diyor. Büyük beşiğide ahşap 70 e 110 olanlardan. Ama gel gelelim bebeğim o beşikte yatmıyor yani uyutmayı denedim ama bebeğimi sallamadan asla uyumuyır. Bu beşikte sallanıyor ama eski beşiği gibi sallanmıyor yeterli gelmiyor. Bebeğim bi türlü alışamadı bende uyutamam diye eski beşikte yatırmaya devam ediyorum çok korkuyorum valla yakın zamanda hiç sığmayacak ve büyük beşikte nasıl uyutacağım diye düşünüyorum. Siz böyle değişikliklerde nasıl alıştırıyorsunuz yeni yatağına bebeğinizi bebeğimi kendi altı aydır yattığı yerden kaldırmak da üzüyor beni şahsen çok alışmıştı bu beşiğine küçük pratikti geceleri benim için rahat oluyrodu şimdi bu beşiğe nasıl alışır 😏😕