Minikkusunannesi-1 Kızımın odası biraz soğuk oluyor gece 17-18 derece ye düşüyor 1.7 tog uyku tulumu aldım lcw dan içine polar pijama giydirdim üstüne uyku tulumu ama çok kararsızım üşütmekten ve terletmekten korkuyorum sizce nası giydirilir
Ebrarkubra Direk 2.5 togluk tulum alıp içine uzun kollu zibinla deneseniz ben eski evimde öyle yapıyordum
Minikkusunannesi-1 Ebrarkubra evet aslında bahardada kullanırım diye böyle aldım ama şmdi bi kararsız kaldım
MsHappy Ebrarkubra merhaba bir sey sorabilir miyim 2.5 tog da sadece zibin mi giydiriyorsunuz? Eger oyleyse kac derece oluyor odaniz?
Ebrarkubra Minikkusunannesi-1 bahar aylarında 1.5 tog yeterli olur ama kışın maalesef olmuyo kat kat giydirince de çocuk rahatsız olma durumu var ben 2.5 tog kullanıyordum içine uzun kollu zıbın ile bı sorun olmadı
Minikkusunannesi-1 Ebrarkubra teşekkür ederim bu gece deniyim ona göre yarın yeni tulum alırım umarım korktugum gibi olmazda 🙁
Skran Ebrarkubra Bu 1.5 tog falan nasıl oluyo bnde uyku tulumu almak istiyorum ama bebeğim iki aylık anlamıyorum şu an fazla 😊
Zba Minikkusunannesi-1 polar terletirse elyaf nemi emmiyor, terler soğursa ozaman sıkıntı olur. Bebeğiniz terleyen bir bebekse bu gece sık kontrol edin derim. Polar çabuk terletiyor. Direk kalın almak bence de daha mantıklıymış.
Bidam MsHappy ben 2.5 tof giydiriyoeum odanin sicakligi 20 21 derece. Icine uzun kollu zibin, altina once bi tayt ile