Deletedmom789 Tecrubelianne belki modeli beğenmişsinizdir ama ölmüş bir telefon markası, piyasası yok. Bozulursa vs sizin için tadilatı zahmetli olabilir
Deletedmom0099 egelsenkonuss hep istedim ama hiç alamadım 🥺 bide özel mesajlaşma uygulaması vardı cok kıskanırdım yaa
agacsizkoala egelsenkonuss bende o yüzden merak ettim , o telefonun rahatlığını başka hiç bir telefonda bulamadım 😁
egelsenkonuss Deletedmom0099 haha o bölümünü hiç kullanmadım çünkü çevremde bu telefondan kullanan hiç yoktu 😄 WhatsApp instagram her şey iniyordu 😂 hala annemlerde duruyor
egelsenkonuss agacsizkoala bende seviyordum 😄 telefonum bozulunca onu kullanıyorum kaç yıl geçti taş gibi 😄