Benim oğlum da 5 Ocak doğumlu. Şuan 7 buçuk kilo yaklaşık 15 gündür tadım yapıyoruz biz de. Yoğurt yedirdim önce. Keçi de de inekte de yüzünde kırmızılıklar oluştu doktor ara vermemi söyledi. Oğlum yoğurdu sevmişti bakalım inşallah alerji değildir. Birde havuç kabak patates verdim 3 er gün. Onları da sevdi şükür. Sadece kendi suyunda haslayip püre şeklinde verdim bu arada çoğaltarak 3 er gün denedim. Sebzeden sonra direk meyveye geçmeyi düşünmüyorum bi süre sebze karışımları deniycem sonra meyve vericem. Motor becerilerine gelince oğlum biraz nazlı herhalde sürekli oturma yüzüstü durma vs çalışıyoruz da beyfendi ne oturmayı ne de yüzüstü durmayı sevmiyo. O yüzden de dönme çabası yok henüz. Oğlumun en sevdiği şey gözlem yapmak sanırım ilgisi çeken bir şeyi dakikalarca takip ediyor. Bu yüzden de kitap okuma zamanlarımızda kitaptaki resimlere ciddi anlamda odaklanıyor.