Busss00 bebeklerimin biri 17 aylık diğeri 2,5 aylık ilk zamanlar çok zordu ama zamanla düzene girdi bazen eğlenceli bile oluyor büyük olan gidip cee falan yapıyor😂Uyku saatlerini aynı anda ayarlamaya çalışıyorum ev işi pek yapmıyorum haftada bir vileda süpürge bebekler uyuyunca hemen bende uyuyorum 😂 küçük olan gece bir kere kalkıyor da büyük kızım saat başı ayakta o beni zorluyor sadece çocukların hastalık zamanları çok zor oluyo birde rabbim sağlık versin evlatlarımıza bizlere bakacak güç kuvvet versin