Kızlar merhaba. Benim 10 günlük bebeğim var meme+mama gidiyoruz. Mamayi gece 2 defa veriyorum bazen zorda kalırsam gün içinde de bir defa veriyorum. Bebeğim memede 10/15 dk ancak kalıyor uyuyor yaptırıyorum yarım saat uyumadan ağlıyor ve diğer memeyi veriyorum Max 10 da onu emiyor. ilk günden beri memeyi zor tutuyor acıkınca sinirlendiği için. Bu süreler normal mi 🙄 memeyi daha çok emmesi için ne yapabilirim